Шановні покупці! На товари нашої компанії, діє закон України «Про захист прав споживачів».
Весь актуальний текст Закону України по посиланню «Про захист прав споживачів»
Якщо не знайшли відповідь на своє питання – телефонуйте нам!
Щоб виключити непорозуміння, ознайомтеся з порядком повернення і обміну нашого товару
Право покупця на обмін/повернення:
- товар пошкодився при транспортуванні або має недоліки, через що він не підлягає подальшому використанню (вина постачальника);
- товар без недоліків, просто не підходить покупцеві з особистих причин. При цьому пройшло менше 14 днів, є документи, що підтверджують його оплату, сам товар не був у використанні, і упаковки не розкривалися;
- якщо пройшло більше 14 днів, товар не був у використанні, збережені: товарний вигляд, цілісність упаковки, споживчі якості, маркування та пломби, видаткова накладна і квитанція про оплату збережені – його можна обміняти;
- якщо покупець хоче обміняти неякісний товар, але в наявності немає аналогічної позиції, покупець може почекати коли товар з’явиться в наявності і обміняти його, або купити інший товар, з перерахунком вартості. Або може отримати повернення коштів в розмірі вартості товару, що повертається ціною що була на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше, ніж через 7 робочих днів після прийняття рішення і підтвердження відсутності порушень з боку покупця.
Право покупця при отриманні товару з незначними дефектами:
- Вимагати зниження ціни;
- Попросити усунути недоліки на зручний для нього термін без дод.оплату;
- Вимагати повернути гроші, які пішли на усунення недоліків.
Коли покупець не може повернути товар?
- Якщо товар використовувався і на ньому є дефекти
- Якщо немає документів, що підтверджують покупку (видаткова накладна або квитанція про оплату).
- Якщо пройшло більше 14-ти днів, з дати покупки.
Якщо дотримані всі правила закону України “Про захист прав споживача” з боку покупця і він бажає повернути гроші – йому необхідно подати продавцю письмову заяву за місцем купівлі товару. У ньому повинні бути заявлені умови від покупця, а також причини повернення.
У заяві необхідно вказати:
- Дані документа, що підтверджують особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, місце і дата його видачі);
- Дані про товар (номер рахунку, дата покупки, повна назва, артикул, кількість і ціна на дату покупки);
- Суму, яку покупець оплатив за товар, що повертається, а також додати копію квитанції про оплату.
Повернення грошей буде проведений протягом 7 робочих днів.